Kroz prizmu psihologije i pedagogije, filmovi postaju most između obrazovanja i emocionalnog razvoja, pomažući mladima da razumeju sebe i društvo oko sebe.
Psihološki prustup: Filmovi imaju jedinstvenu sposobnost da izazovu snažne emocionalne reakcije, što može poslužiti kao katalizator za unutrašnje promene i refleksiju. Prikazujući likove i situacije s kojima se mladi mogu poistovetiti, filmovi mogu pomoći u razvoju empatije, kritičkog mišljenja i emocionalne inteligencije.
Pedagoški pristup: Integracija filmova u obrazovni proces omogućava nastavnicima da na kreativan način prenesu važne društvene lekcije. Kroz analizu filmskih scena, učenici mogu diskutovati o etičkim dilemama, društvenim normama i vrednostima, te razvijati svoje stavove i kritičko razmišljanje.
O psihološkom i pedagoškom pristupu filmu, razgovaraćemo sa psihologom Ivanom Paunović i pedagogom Katarinom Ležaić.
U okviru kulturnog programa, imaćemo priliku da pogledamo film „Satkani“ filmskog reditelja Miloša Živanovića.
Ulaz: 600 RSD